dinsdag, oktober 24, 2006

in wat voor wereld....

leven wij vandaag de dag?
In wat voor maatschappij laten we straks ons kind los?

Ik sprak net de buurvrouw en haar zoon van 16 is dit weekend ernstig mishandeld. waarom?
Om niets. Hij heeft de hele zomer hard gewerkt voor zijn brommertje, heeft daaraan zitten sleutelen met wat vrienden zaterdagavond en tijdens een rondje toeren om de brommer uit te testen is hij klem gereden door een paar "boerenkinkels met een klein slokje op". Blijkbaar viel het verkeerd dat Q. vroeg wat er aan de hand was, hij kreeg meteen een stomp in zijn gezicht. Is vervolgens geslagen en geschopt en pas nadat hij zich knock-out gehouden heeft hielden ze op. Het brommertje werd zonder enig pardon in de sloot gegooid.

Het is al met al het zoveelste incident, maar nu wel erg dicht bij huis. Ik vind dit soort geweld onverteerbaar en hoop met heel mijn hart dat Daan dit nooit zal meemaken! Het getuigt van een totaal gebrek aan respect voor een ander mens!
En ik bid met alles wat ik heb dat mijn zoon zo'n gebrek aan respect nooit zal krijgen.
Daar doe ik alles voor!
Maar of dat nu nog voldoende is?
Wie zal het zeggen?

1 opmerking:

Marjolein zei

He jasses nog an toe.....dat is toch niet normaal meer? Waarom gebeurd dat toch.....Arme jongen... Ik hoop ook met heel m'n hart dat dit zinloze gedoe ooit eens stopt!!!