donderdag, oktober 12, 2006

druk, druk, druk

Het is een gigantisch drukke week. Maandag en dinsdag werken, woensdag de hele dag Daan's Vriendje N. over de vloer want de juf had een studiedag en 's middags het meisje dat ik begeleid in het kader van coaching vrijwilligerswerk is daten ik doe dat nu alweer zo'n 10 jaar. D.kwam samen met haar moeder, moeders moest even haar ei kwijt.
Ergens tussendoor trainen met de honden, gaat trouwens hartstikke goed, en vandaag weer druk aan het werk. Morgen moet ik met Daans klas op pad de bossen en duinen in bij Schoorl, in het kader van "beleef de natuur", dus ook mijn vrije ochtend is helemaal gevuld. Wel neem ik mijn fototoestel mee, die kans laat ik niet schieten. Helaas dus weinig tijd om te scrappen, maar gelukkig mag Daan morgen middag bij N. spelen, dus wie weet kan ik me opsluiten en eens heerlijk scrappen. Nu heb ik er ook geen tijd voor, moet nog een A4tje vullen in het kader avn afscheid nemen van een collega.................
zucht

Dit was nog het resultaat van Zondag bij Francine:

en deze is ook pas nieuw:

niet de mooiste, maar goed. Wel weer eentje klaar.
Nog 2 pagina's maken en ik zit op 70 lay-outs. Nog maar 30 te gaan dan!

1 opmerking:

Marjolein zei

Soms....heb je et zo druk, maar als je nou vanmiddag ff lekker gaat zitten, produceer je vast weer van die prachtstukken!!!