zondag, oktober 15, 2006

digi lootjes

Ik kan naast gewoon scrappen zo genieten van het rommelen met photoshop en digitaal scrappen. Je kan weer net even andere dingen en sferen creeren dan met papier. Er is een hele wereld aan digitale scrapitems te vinden op internet, veel gratis, maar eerlijk gezegd, vind ik de koopitems en pakketten vaak net even mooier en zo 1 a 2 keer per maand verwen ik mezelf met wat nieuwe digitale spulletjes. Daarnaast krijg ik ook zo het een en ander van anderen doorgespeeld, dus aan scrappakketten geen gebrek. Ik hou vooral van de wat meer romatische pakketten met zwierige krullen en warme kleuren. Meestal komen mijn pakketten van 2peas of designerdigitals en heb zo mijn favoriete designers. Overigens zijn hun lootjes ook vaak een bron van inspiratie. Zo heb ik vandaag ook een paar digitale lootjes gemaakt met nieuwe pakketten en brushes:



Sommige foto's, of liever gezegd veel foto's, scrap ik het liefst vaker dan 1 keer. Ze zijn zo mooi, sprekend of het anderszins waard vaker gescrapt te worden en digitaal is een extra manier. Dat ik dan wel meerdere albums nodig heb is een bijkomstige zaak.

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Goh, ik vind dat toch wel knap hoor, het is dat ik niet zolang bezig kan met muis e.d. door die hand, maar anders..... En ik houd erg van het "echte" werk, maar dit is schitterend!

Paule zei

Ik moet me nodig eens gaan verdiepen in het digiscrappen, want jullie maken altijd zulke mooie dingen! Maar ja, ik neem al vele te weinig tijd voor het papier, lijm en schaar scrappen.... waarom heeft 1 dag geen 48 uur?
Ze zijn weer schitterend!