vrijdag, oktober 06, 2006

inspiratie

Om te scrappen heb je inspiratie nodig en scrappen gaat niet alleen om de leuke dingen in het leven. Maar is een even waardevolle, zo niet meer, hobby/ passie om oud zeer een plekje te geven en met jezelf bezig te zijn.
Van de week kwam ik op het blog van Marjolein de songtekst tegen van "Goodbye my lover" van James Blunt. Nu doet dat liedje mij zo aan mijn ex denken en aan alle pijn die door onze scheiding veroorzaakt werd, dat ik op zoek ben gegaan naar oude foto's en een lay-out gecreeerd heb hierover. Met de songtekst als journaling.
Scrappen is zo iets fantastisch, je kan met je hele ziel en zaligheid iets creeren wat je na aan het hart ligt!

Dank je Marjolein voor deze onverwachte inspiratie.

1 opmerking:

Marjolein zei

Jeetje Eva, wat goed zeg!! Dat je op zo'n manier de ellende kan scrappen vind ik heel knap... En ja die tekst.maakt me elke keer aan het huilen.
Ik vind em ontiegelijk mooi!!!!