zondag, oktober 15, 2006

afscheid collega

Komende week werkt mijn collega M. voor het laatst bij ons. Zij heeft een nieuwe baan gevonden in Alkmaar, maar ik ga haar missen. Zij heeft haar laatste stage van de opleiding bij ons gedaan, ik heb haar begeleid. Daarna als collega komen werken vorige zomer en nu dan voor het laatst. Ik heb haar zien groeien van een stagiare in een ervaren verpleegkundige en heb dit een stukje mogen begeleiden. Ik vind het altijd weer bijzonder om te zien en te mogen meemaken. Zeker wanneer een stage niet erg soepel begint, je er veel energie is stopt om iemand op het juiste spoor te krijgen en als dat dan ook nog lukt is dat erg belonend en M. was zeker zo'n stagiaire. Qua attitude soms net niet, net wel kloppend, maar na de moeielijke eerste helft pakte ze alles super goed op en haalde met vlag en wimpel de eindstreep en hebben we er een erg fijne collega aan. Niet helemaal mijn verdienste, vooral haar eigen, maar ik heb er wel wat invloed in gehad en dat maakt mij trots!
Ik hoop dat M. in Alkaam zeker zo'n fijne collega gaat zijn en met veel plezier daar zal werken en met nog meer plezier aan ons zal terug denken!
Ter afscheid maken we, zoals meestal, een mapje met daarin een A4tje door iedereen gemaakt.
Dit is de mijne, een digi dit keer:

1 opmerking:

Marjolein zei

Mooi, leuk idee........zie je steeds vaker he, en hier kunnen wij scrapsters ons ei in kwijt!
Leuk dat je er wat in geholpen hebt, dat ze zo goed geworden is joh!