maandag, september 25, 2006

winkelen

Daan had nieuwe schoenen nodig en omdat ik moest werken zou ruud op pad gaan. het was gister tenslotte koopzondag. eerst in Heerhugowaard, maard aar konden de heren niks vinden. Dus een belletje dat ze naar Den helder kwamen. Gezellig, maar jammer dat ik aan het werk was...
Hoewel we elkaar wel even gezien hebben, had ik veel liever meegegaan op schoenenjacht. De heren hebben het echter heel goed gedaan en zijn met 2 paar schoenen thuis gekomen. daan heeft zelf gekozen en koos voor stoere hoge stappers, maar omdat die was te warm zijn nog, ook een paar lage stappers. Maar wel dezelfde als de hoge......



Gelukkig was er voor mij ook een troostkadootje vandaag, een stapel heerlijke nieuwe pyama's. Er gaat niets boven een huispak of pyama om je lekker comfortabel te voelen. Vooral als de donkere dagen er weer aankomen en het somber en nat weer is, zijn ze niet te versmaden en hebben we weer gezellig pyamadagen, waarin we de deur niet uitkomen.



2 opmerkingen:

Marjolein zei

Heerlijk he, als je zo goed slaagt!! En dat van die pyama kan ik me zo goed voorstellen,doe ik hier ook al vaak hoor, 's avonds op de bank, pyama aan..nice and comphy!!

Anoniem zei

oh meis wat heerlijk zo .. lekkere hangpakken =D