zaterdag, september 16, 2006

scrappen en challanges

die 100 lootjes....
ik wil blijkbaar toch wel graag nieuwe goodies kunnen kopen, dus op de een of andere manier schroeft het mijn tempo van scrappen behoorlijk omhoog. In plaats van 1 lootje per dag rollen er 2 a 3 mijn tafel af. Aan de andere kant, ze worden wel iets soberder, want stel je voor dat iets opraakt, zoals de chipboardletters enzo...
Moet ik ook niet echt aan denken. daarvoor gebruik ik ze toch iets te graag en vaak.
gelukkig hebben we afgesproken dat digitale lootjes niet meetellen, dus de aanschaf van digitale kits ook niet. En...
dat heb ik mezelf dus lekker kado gedaan:)
en dat levert weer nieuwe digilootjes op en ik vind deze zo mooi geworden. ik word er helemaal bij van.
Het heerlijke van zo'n digitaal pakketje is dat je het steeds weer en weer kunt gebruiken, het raakt nooit op, zoals gewone scrapspullen. Je komt dus nooit zonder te zitten. echt een zaligheid!

2 opmerkingen:

Andrea zei

Had ik al gezegd dat ik hem gaaf vind?
Petje af voor die challenge, zouvoor mij een jaar duren denk ik ;-)

Marjolein zei

Het is ook een mooie LO!! En die challenge vind ik knap, zou het niet kunnen. Inderdaad een voordeel ja, met die digi LO's.... kan je toch bezig blijven.