maandag, september 11, 2006

100 lootjes uitdaging

Samen met mijn vriendinMireille haak ik in op een uitdaging die ik opgepakt heb van een MSN lijst; 100 lay-outs maken zonder nieuwe spullen te gebruiken. Ik heb een gigantische hoeveelheid scrapmatariaal verzameld in een paar jaar tijd en doordat er steeds nieuwe materialen op de markt komen die ook weer fantastisch mooi zijn, kom ik niet door het oude spul heen en stapelt de voorraad zich op.....
(...............en wat bezuinigen kan overigens ook geen kwaad)
Dus...
ik ga 100 lootjes maken met alle spullen die ik in huis heb en pas als dat klaar is mag ik van mezelf nieuwe spullen kopen......
Via de link aan de zijkant kun je het verloop volgen.

Gistermiddag zijn we naar mijn zus geweest; mijn nichtje Jackie is alweer 8 jaar geworden. Ze wordt al zo groot!
Fototoestel mee en het zijn weer heel wat foto's geworden.







1 opmerking:

Marjolein zei

Mooie foto's zeg!! Ik zal eens kijken hoe jou die uitdaging vergaat!! Succes ermee.