woensdag, november 01, 2006

mijn eigen plekkie


Mijn scrapkamer is voor mij super belangrijk. Het is de plek waar ik me terug kan trekken, creatief kan wezen en vooral.....
De boel lekker kan laten liggen voor een later tijdstip.
Ik zit er veel. Mijn PC staat er, mijn scrapspul is er en ik voel me er het prettigst van alle ruimtes in huis.
De huiskamer is meer Ruuds domein, meer zijn smaak. De slaapkamer slaap je alleen en dit...
Dit is helemaal mijn plek.
Vorig jaar hebben we hem aangepast, is hij opgeknapt naar mijn wensen. Een groot werkveld met kastruimte eronder, een houten vloer, een nieuwe boekenkast erbij, metalen luxaflexen, mooie glazen potten vol bloemen en lint, nieuwe lampen met veel licht....
Alleeen wil ik TZT de muren nog een kleurtje geven, maar zolang ik nog niet weet welke kleur wachtenw e daar nog maar even mee.
Zal ik groen ( lime groen) of licht blauw; beiden lekker fris...
of toch zacht roze en elkker vrouwelijk????

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Ik weet precies wat je bedoelt, ik voel me ook het lekkerst in mijn scraphok! Ik deel de pc dan wel met de meiden af en toe, maar toch....
Heerlijk he zo'n plek waar je je helemaal terug kan trekken! En qua kleur voor de muren.. doen waar je je het prettigst bij voelt, ik heb heel zacht lila... bevalt me prima, net niet wit en toch een tintje! (moet ook eens mijn hok scrappen!!)

Anoniem zei

Bij Paule las ik dat jij een goede scrapper bent, dus ik kwam nieuwsgierig een kijkje nemen! Mooi hoor! Digiscrappen lijkt mij handig omdat je dan geen gerommel hebt, maar toch...

Een kennisje van me heeft een .punt.nl met dezelfde naam als die van jou, grappig hè?