zaterdag, november 18, 2006

hoeveel foto's.....

Heb je nodig om een canvasdoek van 60 x 80 cm te vullen en hoeveel foto's kun je maken in 3 jaar?
Mooie foto's, ontroerende foto's, seizoen foto's, hoogtepunten, dieptepunten en minder belangrijke gebeurtenissen die evengoed erg dierbaar zijn.
Overal heb ik foto's van.
Duizenden foto's in 3 jaar tijd verzameld en ze zijn me dierbaar.
Ze vertellen ons verhaal, ons dagelijkse leven in kleur en zwart/wit.
Ze laten een boodschap achter voor hen die straks zonder ons achterblijven en laten herinneringen weer levendig worden.
De kleur, sfeer, eigenaardigheden van dat moment......
De herinneringen komen terug als je naar foto's kijkt.
Ineens weet je weer hoe iemand iets deed, zei, beleefde.
Ze laten zien hoe Daan zich ontwikkelt, opgroeit en in welke tijd. Ze laten zien wat belangrijk is voor ons.

Ik heb tijden nodig gehad, maar heb nu toch eindelijk alle foto's bij elkaar die ik graag op een groot canvas wilde hebben. Althans, de foto's die erop passen, want ik heb nog zoveel meer foto's en maak dan maar eens je keuze..........
Het is een willekeurige greep uit de totale verzameling digitale foto's.
Het geeft een impressie van ons als gezin.
Een moment in de tijd vastgelegd.
Ik ben dol op foto's!





2 opmerkingen:

Marjolein zei

Meid, wat een werk, kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt een keuze te maken, maar dit zit er zo al super uit!

Andrea zei

Gaaf he, en wat een rijkdom ook!