vrijdag, november 10, 2006

het was me het weekje wel....

Ik heb een rotweek gehad. Het begon met pijn in mijn bovenbuik en bleek een "beginnende" maagzweer te zijn. Veel last van pijn, misselijkheid en algehele ellende gehad. De medicatie van de dokter helpt maar ten dele, met eten ga ik door de grond, van niet eten word ik beroerd en misselijk. Het lijkt kiezen tussen 2 kwaden.....
Uiteindelijk bijna de hele week op de bank gelegen en voor de TV gehangen met erg weinig tot geen zin in wat dan ook. Zelfs scrappen kon me niet bekoren en dat wil wel wat zeggen.
Maar vandaag ging het beter....
En eindelijk weer eens aan het scrappen geslagen.

Ondanks dat ik mijn mojo ergens op de bank heb laten liggen, ik tot mijn grote ellende met mijn vinger vast zat tussen de auto en de protier...
(Nadat ik hem al op slot had kwam ik erachter)
heb ik een paar lootjes weten te creeren, met een hoop hulp van opgeslagen lootjes van anderen, maar goed, het is gelukt. Liften is een uitkomst als je mojo onvindbaar is!
Deze is gelift van Mireille:

Ik vond het zo'n leuk idee dat ik hem na gemaakt heb, dus hierbij Daans favorieten op dit moment.

Gister zijn we op ons eerste ouderavond/ 10 minutengesprek geweest en daan doet het goed in de klas. is vaak wat stil, maar op vrije momenten weer uitheinig en druk. Zuigt nieuwe stof op als een sponsje, vooral als het gaat om letters en woorden herkennen en andere activiteiten voor de groters....
Aan de ander kant geeft hij snel op, laat gauw zijn hoofd hangen en is snel tevreden met minimale inspanning. Een krasje ipv een echte tekening, een hoopje legoblokken ipv een huisje en meer van dat soort voorbeelden. Dat zien we thuis ook, meneer is gemakkelijk en nieuwe dingen zijn moeilijk, dus doet hij ze liever niet....
Maar ach, hij is pas 4, moet al zoveel, dus laten we het nog maar even. Het doorzetten komt van zelf wel met stimulatie en als zijn zelfvertrouwen groeit, hopen we!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk dat je mijn layout hebt gelift. Voel me helemaal vereerd haha. Ik vond het zelf ook al zo'n leuk idee om eens in de zoveel tijd zo'n lijstje te maken en te zien hoe dingen veranderen. Je hebt groot gelijk wat Daan betreft. Ze moeten al zo veel tegenwoordig! Laat hem maar lekker groeien. Groetjes Mireille_A

Andrea zei

Jee Eva, wat balen die zweer, hopelijk heb je het ergste gehad nu!

Daan klinkt een beetje als dat ventje van mij... "ik kan nie lope, hebben sere voete..." Jaja liever-lui-dan-moe dus ;-)
Mar helemaal gelijk hoor, ze mogen toch nog wel even kind zijn hoor!