maandag, november 13, 2006

meer slaap....

tja...
Het is weer zo'n week, Daan slaapt niet in zijn eigen bed, maar gezellig bij ons. Hij is moeilijk in zijn eigen bed te krijgen bij tijd en wijle en deze dagen is niet anders. Wel wordt meneer steeds inventiever in zijn manier van vragen:

Dag 1:
"mama.... Jij hebt monsters in je bed he, en spoken? Ik kan die wel voor je wegjagen maar dan moet ik wel in jouw bed"
Dag 2:
"papa, ik ga maar in jullie bed slapen, want daar ligt mijn dekentje en fop toch nog, is wel zo makkelijk"
Dag 3:
"papa en mama, nu moet je eens goed luisteren!
als ik in jullie bed mag, krijgen jullie een dikke kus, maar anders zijn mijn kusjes heelmaal op!"
Dag 4:
"mama, papa is werken he? Dan moet jij helemaal alleen slapen en dat is ook niet gezellig he mama, met wie moet je nu knuffelen? Oh ja, ik weet het, ik kom wel bij jou slapen, ben je niet alleen"

Geef daar maar eens weerstand aan!

En stiekum gezegd, ik vind het ook wel erg gezellig, dat warme lijfje dat zich tegen me aan schurkt 's nachts en me 's morgens liefdevol wakker maakt met een zeer natte en koude kwijlkus!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohh wat een boef is Daan! Echt geweldig!!! Deze uitspraken moet je wel scrappen hoor!! Mireille_A

Marjolein zei

Oh, heerlijk, wat een lekkere smoesjes heeft die knul zeg.. maar ik kan me voorstellen dat je daar geen weerstand aan bieden kan!