zondag, januari 21, 2007

spelen bij Amber

Gister zijn we naar den Helder geweest.
Op zoek naar scrapspul en op bezoek bij Mireille en co...
Mijn verjaardagskado ophalen bij Carla, nl een mooie roze schoudertas van Making Memories. Tevens had ik nog een vlopje te besteden en samen met Mireille ben ik lekker geld wezen uitgeven. Mooie nieuwe scrapspulletjes gekocht, terwijl de mannen zich bij Mireille thuis vermaakten.
Daan heeft half om half lief met Amber gespeeld. Beiden waren soms niet echt in de stemming tot samen spelen, maar een paar lieve momenten kwamen tussendoor wel voorbij:


Mijn Daneman wordt groot!
Hij heeft een poging gedaan Amber voor te lezen en ik moet zeggen, de makkelijke, eenwoordsboekejs gaan prima. Hij maakt er een mooi verhaal van en het viel bij de dame beslist in de smaak!

3 opmerkingen:

Maaike zei

oh ben zo verleifd op dit papier
heel mooi deze LO
gr maaike

Marjolein zei

Moooooooooooooooooi!

Anoniem zei

oh meis ik vind het zo leuk om mijn kind op jouw waanzinnige ontwerpen te zien =)