maandag, januari 01, 2007

onze jaarwisseling

Onze jaarwisseling verliep wat rommelig dit jaar en niet geheel zoals gepland.

We zouden het bij mijn ouders vieren, die pasten ook op Daan gister, omdat Ruud en ik beiden moesten werken.
Eerst na mijn werk naar mijn ouders gereden, daar gegeten en later zou ik Ruud ophalen en mijn moeder zou Daan op bed leggen.
Nu had Daan niet zoveel vertrouwen dat we ook terugkwamen Mét het vuurwerk, dus Daan mee……
Onderweg op de dijk een raar hobbelgeluid….
Dus rustigjes aan…
Lees heel rustig…
Toch maar doorgereden naar huis, stoppen in het donker op een smalle ringdijk met kind in de auto is niet alles…………..
En ja hoor…
Lekke band….
Dus toen Ruud thuiskwam getracht het wiel te verwisselen ( band finaal aan gort gereden,natuurlijk…….)
Hetgeen niet wilde lukken, dus wachten op de wegenwacht met een drukke Daan…
Wat vuurwerk alvast afgestoken ter afleiding en kijken of Daan niet bang werd, maar nee…
Hij vond het mooi!!!
( alleen…
Mijn fototoestel zat in mijn tas en die lag natuurlijk…………………)

Wij terug en Daan op bed, met kleren aan, want stel je voor dat we hem zouden laten liggen…..
Wat gescrabbeld en zoals altijd verloren.....
en vlak voor 12 uur Daan uit bed gehaald, die inmiddels wakker was en zeer verdrietig omdat we niet kwamen.
En toen..
Het vuurwerk……………..
Zucht..
Daan had zich dagen verheugd, maar helaas…
Het gedonder en de herrie begon en Daan wederom, net als vorig jaar, in alle staten van paniek……………
Dus………..
Volgend jaar wordt er eerst maar eens wat opgemaakt voor er weer gekocht gaat worden!!!!!!
En helaas….
Geen foto’s dit jaar door alle verwikkelingen is dat er helemaal bij in geschoten

Allemaal een heel fijn en vooral gezond 2007, waarin je dromen uit mogen komen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig nieuwjaar!!! Zo te horen zijn jullie aardig in de weer geweest! Hopelijk vindt Daan het volgend jaar wel leuk. Mireille_A

Marjolein zei

Jij ook een heel goed nieuwjaar!! Wat een ellende toch ook altijd he, met dat geknal, Daan zou zich hier op z'n gemak voelen.......niets geen vuurwerk:-)