vrijdag, januari 05, 2007

eerste lootjes van 2007

zijn al een paar dagen klaar, maar ik had problemen om ze hierop te krijgen. inmiddels is het dus gelukt!
Het album van 2006 is bijna klaar, hoewel het digialbum nog de nodige lootjes dient te krijgen, maar de papieren is bijna klaar!
Op naar een nieuw album voor 2007!

Ik zit er overigens hard aan te denken de 100 lootjes uitdaging nogmaals te starten, heowel er veel mooi spul komt, wat ik graag wil hebben, is mijn voorraad nauwelijks geslonken na de vorige poging.
Eigenlijk wil ik nu ook wle eens wél die 100 halen en niet 95, zoals in 2006!
Dus.........................
dat wordt ws mijn missie, voornemen voor 2007, de oude voorraad aanspreken!
en....
misschien toch maarw eer een DT team opsnorrend at mij hebben wil............
zodat er soms iets nieuws binnenkomt..........








3 opmerkingen:

Marjolein zei

Schitterend!! En wat dat voornemen betreft, ik ga niet de uitdaging aan, maar denk dat ik wel zal moeten, heb zat, en kan gewoon geen nieuw veroorloven...snik.. moet maar opzoek naar een Canadees designteam geloof ik.

Anoniem zei

Met papier doe ik ook die uitdaging (moet er nog maar 96 haha) maar met digitaal doe ik mooi niet mee! Ik zou gek worden LOL. Mooie lootjes trouwens! Mireille_A

Paule zei

Zo, in 2007 opnieuw?
Ik ga een poging wagen denk ik. Ik zal je op de hoogte houden!