vrijdag, januari 12, 2007

digitaal

Het voordeel van digitaal is dat je er van alles mee kan doen wat je op papier niet kan. Je kunt filters en effecten toepassen, zonder veel problemen je kleuren veranderen enz...
maar het leukst is de wat dromerige sfeer die je met digitaal scrappen gemakkelijker kan creeren. Met behulp van "brushes" in photoshop kun je soms net dat beetje extra dimensie geven aan je lootje:

Maar ook strak en simpel scrappen is digitaal goed mogelijk en gaat een stuk sneller dan met papier en mes................

4 opmerkingen:

Andrea zei

Ik ben hevig aan het experimenteren met photoshop, en ben weer onder de indruk! Super! Die brushes zijn inderdaad gaaf, ga het ene heel klein beetje snappen (geloof ik ;-))

Unknown zei

En zeg er ook maar bij dat het heel verslavend kan zijn haha. Leuke layouts op een nieuw formaat zie ik! Ben benieuwd hoe je dat bevalt. Groetjes Mireille_A

jojoco zei

Wow Eva, wat ben jij al een ervaren Photoshopper. Mooie dingen zeg!

Ik ben nu in het uitprobeerstadium, maar kom zo vaak dingen tegen waarvan ik niet snap waarom het niet werkt. Dan wil ik in een laag iets uitgummen, maar doet mijn gum het niet ofzo. Erg frusterend. Gelukkig lukken de strakke simpele dingen nog aardig en door te blijven oefenen kom ik vast ook nog wel aan die brushes enzo toe!

Marjolein zei

Zucht.....mooi hoor!! Baal nog steeds dat ik Photoshop niet heb, want ik vind et toch wel een leuke afwisseling!