zaterdag, januari 20, 2007

de handdoek

gaat definitief de ring in. Geen challanges meer met 100 lootjes, niet gewoon en niet digitaal!
Er is veel en veel te veel mooi spul in de winkels wat ik nog niet heb en ik word er alleen maar verdrietig van als ik al dat moois zie en niks kan verzamelen. Het evrzamelen van goodies is een van de leukste dingen rond scrappen, naast fotograferen en het scrappen zelf.
Dus...
Voor mij niet meer, ik ga gewoon genieten van wat ik heb, wil hebben en verzamel lekker door. Ik kan altijd nog rakjes versturen als ik uit mijn voegen barst en niets is zo inspirerend als nieuwe papiertjes, letters, enz!

Hier nog een paar lootjes van deze week:


4 opmerkingen:

Andrea zei

Groot gelijk hoor!!
Ik schrok al dacht dat je de handdoek in de ring ging gooien met scrappen haha, dat zou zonde zijn !
Mooie dingen heb je weer gemaakt!

Je@net zei

Ach ja, tenslotte maakt et verzamelen het scrappen ook tot zo'n funny hobby!!
Mooie lootjes!!

Terese zei

Ben het helemaal met je eens, ook geen 100 challenge voor mij.
Je lo's zijn erg mooi.

Maaike zei

wat een super lootjes weer
hier ook geen honderd maar wel elke 5e lo oud papier zoeken maar je komt danook altijd wel iets leuks tegen en vind ik het geen straf :-))