woensdag, oktober 24, 2007

Designteam

Ik heb de stap weer gewaagd en lootjes ingestuurd voor een caal voor DT-leden. Dit keer digitaal, en wat voor mij prettig is, nog even of hopelijk helemaal geen forum. Ik ben geen ster in forums bijhouden, het kost me te veel tijd, die ik liever aan andere dingen wil besteden. Verder lijk ik altijd achter de wagen aan te rennen en omdat alles online gelezen moet geef ik het al snel op.
maar goed, deze call leek me wel wat, het is voor een nieuw te starten wbwinkel in digitale templates, erg handig.
Zij wilde me graag hebben, dus vanaf heden ontwerp ik lootjes voor Crystal.
Zij opent haar inetrnet winkel op 1 november. En haar templates zijn gaaf, zo makkelijk in gebruik en het scheel ontzettend veel tijd tijdens het scrappen!

I made another effort to join a designteam. This time it's digital, using templates for digital scrabooking. She liked my pages verry much and wanted me for her team. So as of today I am designing pages for the new templateshop of Crystal.
She will launch the site 1 november. I just love her templates, they are so easy in use, it's saving me lots of time.

Geen opmerkingen: