maandag, december 11, 2006

we zijn er nog

Na de afgelopen weken waarin we het super druk hadden en Ruud weg was, zijn we nu in rustiger vaarwater. Even een pas op de plaats en tijd voor elkaar gemaakt.
Weinig avonden achter de PC of scrappend doorgebracht, maar vaker beneden en samen voor de TV. Met als gevolg dat ik qua bloggen lichterlijk achterloop.

Sinterklaas hebben we thuis gevierd, de zak was in 15 minuten leeg. Daanw as een niet te stoppen, onstuitbare dollewind die zich ontpopte in een super uitpakker....
Met alle cadeau's was hij echter erg blij en de rest van de avond heeft hij zich prima vermaakt met zijn nieuwe playmobil.

's Morgens eerst gewerkt, dat hoort er ook bij en bij terugkomst op kantoor stond er een prachtig cadeau op mij te wachten, met superlief gedicht. Wat een leuke manier om op kantoor te komen en alles gelijk uitgepakt!
dit zat erin:


Ik ben er zo blij mee, hij staat nu te pronken op mijn werktafel!

Dit weekend hebben we de nog aanwezige kerstversieringen neer gezet en heb ik gister samen met Daan de kerstboom opgetuigd. Een hele happening voor het mannetje...
De ballen zijn breekbaar, moeten goed verdeeld over de takken en meneer heeft zo zijn eigen ideetjes over wat mooi is en hoort in een boom.....
Maar met wat sturing en stiekem verhangen is het een aardige boom geworden.

Nu alleen nog een paar kransen aan de praat krijgen, met nieuwe lichtjes en nog naar het tuincentrum voor nieuwe buitenlampjes...
Die lijken ieder jaar te sneuvelen of gesloopt te worden, maar ik blijf volhouden...
Niets gezelliger thuiskomen dat de tuin verlicht met allemaal kleien lampjes!
Foto's volgen nog!

1 opmerking:

Marjolein zei

Ik had je al gemist! Fijn he, dat ie weer thuis is, logisch hoor,even die pas op de plaats! Ben benieuwd naar je foto's van de boom, en leuk zeg, dat je ook buiten dingen doet!