woensdag, december 13, 2006

vervolg kerstfoto's

Ik heb mijn zwarte lap in huis en Mireille en ik hebben een 2e kerstfotoshoot gehad vanmiddag. Zowaar wilde Daan meewerken en dat voor alleen een lollie, hoewel....



Nu kom ik ernstig in dubio, ik heb een kerstkaart al klaar, met gave foto's, maar nu ik deze foto's heb, kriebelt het weer...
Een 2e kaart is natuurlijk zo gemaakt, dus wie weet, heb ik dit jaar wel 2 kerstkaarten!

De foto's van het versieren van de boom staat minder goed op de foto, de sfeer is eruit, of Daan was een wazige vlek!

Verder hadden Daan en ik een gesprekje vandaag:
Daan zette iets weg in de keuken en dat verliep niet helemaal goed;
zegt meneer: "Jezus!"
Ik: "Daan je mag niet vloeken"
Daan: "Maar Jezus is geen vloeken mam, dat is een baby'tje, geboren in een stal bij Jozef en Maria........"
Tja...
waar blijf je dan nog???????

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh wat een leuke foto's! Ik ben ook druk bezig met het uitzoeken van al die leuke foto's die we vandaag hebben geschoten. Heerlijk al dat nieuwe scrapmateriaal!!
Mireille_A

Marjolein zei

Wat een ontzettend leuke foto's joh! Gut, wat moet je nou he? Lastig hoor......
Enne, dat commentaar van Daan...zit wel wat in!

Anoniem zei

Wow dat zijn inderdaad prachtige foto's!
En dat voor 1 lolly..haha..niet duur :)

Andrea zei

Gave foto's, ken het gevoel, maar heb ze toch maar weggestuurd, die andere scrap ik wel ;-)

enne Daan... tja kinderlogica wint het weer