woensdag, december 27, 2006

Kerst is weer voorbij

De kerstdrukte is voorbij en alles is weer bij het oude.
De boodschappen hebben we zonder kleerscheuren en aanvaringen overleefd, hoewel het soms vechten was in de supermarkten voor de benodigde boodschapjes. Zo'n drukte als voor de feestdagen is toch apart.....
Het hele jaar doen mensen volgens mij boodschappen, dus waarom het dan 5 x zo druk is in die winkels daags voor Kerst zal ik ws nooit snappen.

Eerste kerstdag hebben we gezellig met mijn ouders en Gea met kids gevierd. Zij kwamen eten en vanaf 4 uur stond de deur wagenwijd open......
maar voor het zover was........
De ochtend grotendeels besteed aan de voorbereidingen voor het diner en het gezellig maken van de huiskamer. Tussentijds met de honden en Daan even naar het bos geweest om wat overtollige energie te lozen, echter zonder resultaat.

De middag kwam en Daan werd drukker en drukker.....

Dus...

Toen eindelijk de gasten kwamen en vooral Dirkje en Silke, was Daan door het dolle!

Maar het was wel gezellig, eten was geslaagd en zelfs de KALKOEN was gelukt.





de 2e kerstdag was rustig en rondom huis, hoewel ik nog een anatal uren moest werken. Daan en Ruud hebben het kalmpjes aan gedaan en zijn grotendeels in pyama voor de TV blijven hangen. De energie was na eerste kerstdag voor een groot deel vergevloeid denk ik!

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Ziet er goed uit Eva, die Turkey!!! En, was ie ook lekker!!?? Fijn dat je gezellige dagen hebt gehad, hier gisteren ook een complete luierdag!

Anoniem zei

Nou dat ziet er allemaal erg lekker uit! Volgende keer bel je me maar haha. Mireille_A