zondag, februari 08, 2009

kalendertje

Ik heb de laatste dagen gebruikt om een mini kalender voor op mijn buro te maken. Ik heb daar zo'n houdertje voor foto's van de Blokker voor gebruikt en vind hem geweldig geworden. Ook mijn vriendin Peggy heeft er eentje gemaakt en beide staan als extra inpsiratie op het wijDUSblog. Tevens hebben we een FAQ stukje geplaats, dus neem een kijkje zou ik zeggen!


Hier is de mijne:





I spend the last few days on a birthday calender for my desk. I made this in a holder for pictures and it turned out really good. My friend Peggy made one also and you can see both at our wijDUSblog. We also did a FAQ on the blog, so check this out if you want to play along.

4 opmerkingen:

Mireille zei

Denk dat ik toch echt even richting Blokker moet deze week ;-)

~Nancy~ zei

HIEP HIEP HOERRAAAAAAAA! Gefeliciteer met je verjaardag! (enne.. je kalendertje is errug schattig geworden!)

Mireille zei

tja.. en ook deze mireille was bij de blokker!
dank je voor de tip
miste je vandaag
*zucht*
ach ja.. zondag maar weer hè?

Anoniem zei

hallo Eva. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen maandag. En je kalendertje is prachtig geworden.
je vindt het misschien vreemd, dat ik reageer, maar ik geniet van achter de schermen met jullie mee en geniet volop van al het moois, wat jullie maken!!!! Liefs en veel succes gewenst verder.hartelijke groeten van Jeannine van Aalst.