maandag, februari 23, 2009

de vakantie is voorbij

en hier komt alles langzaam terug in het normale ritme. Ik probeer vanaf morgen weer halve dagen te gaan werken, Ruuds vakantie is voorbij en Daan is weer naar school.
We hebben deze vakantie weinig gedaan, we zijn niet weg geweest, Daan is een aantal dagen ziek geweest en verder hebben we ons in huis prima vermaakt. Daan en ik hebben een nieuw spel op de pC uitgetest en konden er niet mee stoppen.
Nu nog hopen op wat beter weer, het is zo grouw buiten....

The springbreak is over and we are slowly getting in our normal everyday mode. Tomorrow I will start working again for half days, Ruuds break is ended and Daan is back to school. we didn't do much this break, spending mostly our days at home. Ther last few days was Daan sick and we played a new PC gamme...
all we hope for now is some better wether, it's dark and grey outside...

3 opmerkingen:

Peggy zei

Je maakt me nu toch eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig, welk spelletje zijn jullie zo verslaafd aan?

Car zei

Via via kwam ik op jouw blog terecht.
Wat een fantastische layout heb jij voor je blog.
Ik vraag me af of je mij op website's zou kunnen wijzen waar ik zou kunnen lezen hoe ik zoiets (een stuk eenvoudiger ben ik bang) voor elkaar kan krijgen.
Zou wel graag van mijn standaard blogger layout afwillen.

Ilse zei

Heel veel succes vandaag!
Dikke knuf.