maandag, januari 26, 2009

getagd en een afscheid

Allereerst ben ik door Peggy getagd met de volgende tag:
De regels zijn als volgt: Ga naar de map waar je jouw foto's bewaard op je computer. Ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto. Zet deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is. Tag hierna 6 personen en vraag hun om hetzelfde te doen. Laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een emailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.

Ik zal me later eens buigen over de namen die ik wil Taggen, daar staat mijn hoofd even niet naar nu
De 6e map met de 6e foto is tevens de foto die ik vandaag gemaakt heb na het afscheid nemen van onze lieve Buurvrouw Wil Drexhage, zij is afgelopen woensdag na een snel en heftig ziekbed overleden. Ik zal de wekelijkse kopjes koffie missen, momenten waarop we steevast alle mistanden in de zorg bespraken. Wil was een verpleegkundige in hart en nieren....

Daarnaast heeft ze zich ontpopt als een oma voor Daan.

I have been Tagged by my friend Peggy to post the 6st photo from the 6st map on your PC. This will be a photo I have taken today after the funeral of our naeighbour Wil. We will miss her and the weekly cups of coffee we shared, while we talked about nursing. beside that she was like a grandma for my son.
I will add soem names to give this tag along later.....

2 opmerkingen:

Mireille zei

Heel triest, zeker ook voor Daan :-(

Ik vind je nieuwe Weblog erg mooi geworden! Complimenten!

Marjolein zei

Och.... triest toch he? Hoe is Daan er nu onder?
Schitterende foto trouwens!
Vind je handtekening heel mooi, alleen jammer dat dat effen achtergrond heeft ipv ruitjes...... toch?