donderdag, februari 08, 2007

pffffffffffffffffffffffff

Vakantie hebben valt nog niet mee.
Er was een hoop achterstallig poetswerk en wasgoed weg te werken en dat hing als een molensteen om mijn nek.
Dus...
Gisteren een start gemaakt en al doende bleek ik toch wel veel kleertjes van Daan weg te doen.
Alles was veel te klein, ik bleef maatje 98 tegenkomen terwijl hij eigenlijk al 110 heeft. Dus zijn we gistermiddag wezen "soppen", zoals Daan dat noemt.
Nieuwe kleren voor Daan, veel nieuw ondergoed en vooral van Cars en Spongebob...
Nieuwe jas, een echte leren, stoere kinderjas waar hij heel groots mee is.
Straks zal ik meneer proberen te strikken voor een paar foto's, hij staat zo stoer!
Nieuwe kleren en pyama voor mij enz......
Uiteindleijk maar gaan eten bij de chinees, werd veel te laat om nog te koken, maar hetw as een wel bestede middag vol winkelpret en Daan...
Die was zo lief de hele middag!
Maar helaas voor mij....
Die snertwas lag er nog deels, dus dat vandaag eerst maar gedaan. daarna de verjaardagsboodschappen gedaan en lekkere taarten en hapjes gekocht. Ook nog een kado voor Daan, want het is zo sneu als alleen mama kadootjes gaat krijgen....
En Daan had mijn verjaardagsknutsel mee van school vanmorgen, dat staat klaar op de kast voor morgen. Ben zo nieuwsgierig wat daar dan wel inzit, hij wil niks verklappen.....

helaas...
aan scrappen ben ik nog amper toegekomen, mijn miniboekje van de Efteling is maar deels klaar, dus ik ga nog even hard aan het werk. Voor mijn vakantie over is, wil ik toch nog wel wat geproduceerd ehbebn!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En is het nog gelukt om Daan op de foto te krijgen? Ik wilde Sven net in de sneeuw fotograferen maar meneer wilde helemaal niet op de foto. Gelukkig zitten er wel twee leuke foto's tussen volgens mij. Mireille

Andrea zei

Uhhhh ben jij dan vandaag jarig???
Dan ga ik heeeeel hard zingen dan hoor je het misschien (en anders heb je geluk want zo goed kan ik niet zingen haha)
Hieperderpiep!!!