donderdag, februari 15, 2007

drukke week

Eerst mijn verjaardag uitgebreid gevierd, zowel vrijdag als zaterdag en heerlijk verwend. Luchtjes, kleren, tas, scrapspullen en album.....
Echt super de luxe!
Daarna de lappenmand in geraakt. Blijf hoofdpijn houden en voel me grieperig, maakt dat ik weinig zin heb in dingen.....
Veel bankhangen is het motto op dit moment. Daarnaast gaat hetw erk weer gewoon door en sleep ik me door de dagen heen.
Gistermiddag Daan maar eens verwend met een fimpje in de bioscoop.
Lekker rustig dacht ik, maar wat stond die film hard.
Daan vond hem ook wat eng, met als gevolg.........
een heerlijk knuffelig jongetje van 4 de hele film op schoot.
Al met al bijna niet met mijn neiuwe dingen gespeeld, maar deze is vers van de pers:

3 opmerkingen:

Marjolein zei

He, vervelend, hoop dat je gauw opknapt, hoofdpijn is zo ellendig! En die LO, tja, blijf em geweldig vinden met dat hart!

Maaike zei

je LOm s super
hoop dat je je gauw weer beter voelt

Je@net zei

Wauw, wat een gaaf lootje Eva!!
En beterschap hoor, hoop dat je weer gauw de oude bent!!