dinsdag, augustus 03, 2010

mijn voortuin......

Is in een staat van verwaarlozing
meestal tenminste.......
Er groeit en bloeit van alles,
ook wat er niet zo in hoort,
als ik mijn buren moet geloven
maar hé
wat kan ik zeggen.....






ik ben nu eenmaal dol op alle beestjes die uitrusten, eten en andere activiteiten ontplooien op, in en tussen mijn geheel begroeide voortuin. En als ik er dan bij vermeld dat alle planten bij periodes ook nog bloeien en ik nu eenmaal geen bloemetjes wil weggooien, omdat ook de onkruidbloemetjes zo mooi zijn....
tja.....

1 opmerking:

Ama zei

hallo Eva.
Wat een onwijs gave opnames maak jij in je tuin. Ook ik kan genieten van al die prachtige beestjes, die zich zo te zien toch wel echt thuisvoelen in jullie tuin.
Super ik kan daar helemaal stil van worden vooral die prachtige vlinders en libellen die jouw bloemen bezoeken.
Liefs en alle goeds gewenst ook voor jullie en nogmaals veel dank voor al jullie lieve zorgen besteed aan onze kleinkindjes en zeker ook aan Mireille.
Groet Harry en Jeannine