woensdag, maart 12, 2008

ik leef nog:)

Het zijn een paar lange vervelende weken geweest, maar ik ben er nog.
De voorjaarsvaknatie hebben we binnenshuis doorgebracht, Daneman had de waterpokken.
Daarnaast was ik mijn mojo ernstig kwijt geraakt, maar inmiddels weer terug gevonden.

Ik ben druk geweest voor het designteam van scrapartist en heb een set templates gemaakt voor een explosionbox.






ze zijn later vandaag gratis te downloaden via de webwinkel van scrapartist .

I am still alive. we have had some nasy weeks but it's getting better. I have been busy working at creating some templates for an explosionbox for the hybrid team of scrapatist. You can download this templates for free later today at the store of scrapartist.

for more information check out the Hub

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk leuk leuk leuk !

Doet me er aan herinneren dat ik deze ook heel graag nog eens wil maken !!

Misschien een prive workshopje volgende week vrijdag of zaterdag ;), of.. zondag :) ??

Liefs (en goedemorgen)

Yo

Marjolein zei

Ik vind em enig! En hartstikke knap dat je dat kan!! Succes met de rest van je ontwerpen!

Mireille zei

Het ziet er echt supergaaf uit! Ben benieuwd wat je allemaal nog meer gaat verzinnen.