maandag, januari 07, 2008

Challange

In navolging van Marjolein was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Een uitdaging die langer loopt en waar ik mijn ei ook in kwijt zou kunnen.
Die heb ik gevonden, ook weer via het blog van Marjolein, de challange van elise blaha.
Ik ben van plan dit vol te houden, het hele jaar
Dus bij deze mijn nieuwe voornemen.
Hier de eerste lay-out en het boekje zelf:







Following the example of my friend Marjolein, I started with the challange of Elise Blaha. I am planning to keep up with this challange whole year, so this will be my new year resolution.

3 opmerkingen:

EliseBlaha zei

beautiful! thanks for playing along!

Aukje zei

Francien is er ook al mee bezig.
Mijn goede voornemen is om proberen er volgend jaar eentje te maken:) Leuk hoor.

Marjolein zei

Mooooi Eva!! Schitterend die balans pagina!!