zaterdag, december 15, 2007

ben er weer

na de nodige PC perikelen heb ik eindelijk, dankzij broertje lief, weer een goed werkende PC
De afgelopen week is behoorlijk hectisch geweest
Ruud heeft zijn kijk-operatie goed doorstaan en heeft inmiddels een pracht van een dikke knie, omvang is reeds verdubbeld...
wel nog een nieuw soort lootje gemaakt, althans, voor mijn doen


en dan nog een paar lootjes vand e afgelopen tijd, het is van alles wat door elkaar qua onderwerp maar ik had ze dacht ik nog niet laten zien:



3 opmerkingen:

Mireille zei

WHOA!!!
Gave lootjes.. paar gezien .. paar nog niet.. Echt genieten.. enne.. je banner is SUPER!

Aukje zei

Weer een hoop nieuwe dingen te zien op je blog.
Mooi hoor.
Mijn kerstkaarten zijn inmiddels de deur uit:)
Fijne zondag nog.
Fijn weer een goede peecee, en succes met Ruud.

Anoniem zei

Oh die van fotograaf is super!!!!!
leuk idee om die foto zo te gebruiken.