vrijdag, juni 15, 2007

uitdaging

Soms kom je al surfend op een nieuw blog zoals onelittleword
Er zijn vele challange-blogs die ispireren, je uitdagen tot het maken van andersoortige lootjes dan je vaste patronen en deze spreekt me toch erg aan. Het idee dat 1 woord centraal staat en waar je alle kanten mee op kunt daagt mij uit!



Dit is mijn versie van de laatste uitdaging. Misschien dat ik ze allemaal nog eens maak, veel in te halen heb ik niet bij dit blog!

De overige lootjes van deze week zijn meest mini albums en 1 gewoon lootje:



Een minilabum met de leukste foto's van afgelopen weekend, gemaakt voor mijn zus......

en 2 van dezelfde soort minialbums voor de moeder van Daans vriendje. Zij vroeg mij 2 boekjes te maken voor de beide oma's en dit is wat het geworden is!

2 opmerkingen:

Je@net zei

Zo zeg, jij bent ff druk geweest!
Super hoor!

Marjolein zei

Zo, ook ontdenkt dat blog? Ik vind em super om dezelfde reden als jij!! En die LO is gaaaaaf!! Net als al die mini-albums!