maandag, april 02, 2007

Rocky

ik mis haar...
Ik mis haar knuffels, haar geurtjes...
(niet de stank van de laatse maanden, maar eerder, het Rocky luchtje)
Ik mis haar speelsheid, haar blafjes....
Haar gekke dingen...
zoals niet luisteren als het nodig was; het wegkruipen als de fietsen tevoorschijn kwamen; het onverstoorbare negeren van Ruud, maar gelijk aankomen als ik thuis kwam...
Het was gewoon mijn hondje, een eenpersoonshondje...
Een hondje zoals je maar zelden treft; geen 13 in een dozijn hondje, maar een eigenzinnig, pinnig dametje....
Dat voor mij zo lief was en overal mee naar toe ging, wij tegen de wereld.....
Ze is er alweer bijna 2 jaar niet meer..
Ik heb een nieuwe hond, even eigenzinnig, even lief en luistert nu stukken beter...
Maar niet hetzelfde, dat kan niet....
Dus...
werd het tijd...
tijd om haar los te laten en een album te maken...
Speciaal voor haar!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is prachtig geworden Eva, een heel mooi eerbetoon aan Rocky!

Je@net zei

Prachtig boekje Eva!!

Anoniem zei

Ik ken je niet, maar ik begrijp compleet het gevoel wat je beschrijft! gelukkig is mijn hond nog (even in elk geval) bij ons, maar de dag komt dat hij er niet meer zal zijn! Ik hoop dat ik dan ook zo mijn herinneringen kan verwerken!

Groetjes,
Anouchka (anouchka.web-log.nl)