zondag, maart 18, 2007

kadootjes

Soms heb je zin om iemand iest kado te doen, iemand blij te maken. Het hoeven geen grote kado's te zijn, een kleinigheidje wat met zorg is uitgezocht of gemaakt ik vaak het leukst. Om te geven en zeker ook om te krijgen.
Dus...
Heb ik me aan 2 explosionboxen gewaagd.
Ik wilde die al een poosje uitproberen, maar het leek me moeilijk....
Het viel me echter mee en heb de smaak te pakken.
Ik ga voor meer!!!!

De eerste is voor mijn schoonzus, die had al een poos geen recente foto's van daan meer ontvangen. De 2e gaat naar de trainster van mij en Micky, Mirthe. Voor al haar hulp en inzet van de afgelopen anderhalf jaar. Zonder haar hadden we nog steeds een boomeranghond in huis, een stuiterbal waar geen land mee te bezeilen was.....

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Wow, gaaf man, dat ziet er super uit!! Lijkt mij ook heel moeilijk maar als ik et zo zie wel errug leuk!

Andrea zei

ze zijn erg mooi geworden Eva!
die van Mickey ook. Volgens mij een hond naar mijn hart LOL